Nahoru

INFORMACE pro 4. ročník denního studia
a 5. ročník dálkového studia
střední školy

 

Základní informace

Na základě informací, které uvolnilo MŠMT, bude umožněn vstup žákům uvedených ročníků do školy už 11. května 2020. V tento den se dle rozpisu budou konat třídnické hodiny denního studia a konzultace odborných předmětů profilové části maturitní zkoušky.

V dalším období budou následovat další konzultace a praktické a písemné praktické profilové maturitní zkoušky. Písemné a praktické části profilové maturitní zkoušky budou probíhat již od 12. května 2020.

Konkrétní informace budou sděleny na třídnických hodinách dne 11. května 2020. Dálkové studium bude mít třídnickou hodinu a konzultace z odborných předmětů profilové maturitní zkoušky ve středu 22. května 2020 a teprve pak budou probíhat písemné a praktické zkoušky z profilových předmětů.

Konkrétní termín realizace didaktických testů a ústních zkoušek zatím není znám.

Na konzultace, třídnické hodiny a zkoušky profilové části žáci budou vybaveni vlastními rouškami (doporučené min. 2ks) a z důvodu bezpečnosti i vlastním mýdlem a papírovými ručníky. Škola zajišťuje dezinfekci.

Rozpis písemných a praktických profilových maturitních zkoušek je zveřejněn níže v této sekci

 

Rozpis konzultací a TH − Podskalská

Pondělí 11. května 2020
4.A
  Náplň Dělení Učebna Vyučující
1. hod. Třídnická hodina celá třída P9 Šlesingerová
2. hod. FIA skupina 110 Vaňková Z
  CPB skupina 112 Štěpánková
  TEP skupina 202 Koubová
3. hod. FIA skupina 110 Vaňková Z
  CPB skupina 112 Štěpánková
  TEP skupina 202 Koubová
4. hod. ACH 1. polovina 110 Štěpánková
  MIB 2. poloviva 112 Šmejkalová
5. hod. ACH 1. polovina 110 Štěpánková
  MIB 2. poloviva 112 Šmejkalová
6. hod. MIB 1. polovina 110 Štěpánková
  ACH 2. poloviva 112 Šmejkalová
7. hod. MIB 1. polovina 110 Štěpánková
  ACH 2. poloviva 112 Šmejkalová
4.B
  Náplň Dělení Učebna Vyučující
1. hod. Třídnická hodina celá třída P14 Tichá
2. hod. BIM mouka skupina 209 Kejdová
  BIO ekol skupina 210 Maredová
3. hod. BIM mouka skupina 209 Kejdová
  BIO ekol skupina 210 Maredová
4. hod. ACH mouka skupina 209 Maxová
  OCŽP ekol skupina 210 Maredová
5. hod. ACH mouka skupina 209 Maxová
  OCŽP ekol skupina 210 Maredová
6. hod. Tech mouka skupina 209 Raška
  MŽP ekol skupina 210 Endrlová
7. hod. Tech mouka skupina 209 Raška
  MŽP ekol skupina 210 Endrlová
4.C
  Náplň Dělení Učebna Vyučující
1. hod. Třídnická hodina celá třída P15 Morávek
2. hod. TECH 1. polovina 305 Koza
  ACH 2. poloviva 302 Koudelková
3. hod. TECH 1. polovina 305 Koza
  ACH 2. poloviva 302 Koudelková
4. hod. BIM 2. poloviva 305 Kejdová
  ACH 1. polovina 302 Koudelková
5. hod. BIM 2. poloviva 305 Kejdová
  ACH 1. polovina 302 Koudelková
6. hod. TECH 2. poloviva 305 Koza
  BIM 1. polovina 302 Kejdová
7. hod. TECH 2. poloviva 305 Koza
  BIM 1. polovina 302 Kejdová
Maso
  Náplň Dělení Učebna Vyučující
1. hod. Třídnická hodina celá třída P14 − POD Tichá
přechod na NAV
2. hod. ACH skupina NAV Kolář
3. hod. ACH skupina NAV Kolář
4. hod. TECH skupina NAV Kolář
5. hod. TECH skupina NAV Kolář
6. hod. BIM skupina NAV Kotrbová
7. hod. BIM skupina NAV Kotrbová
Středa 20. května 2020
D5
  Náplň Dělení Učebna Vyučující
3. hod. Třídnická hodina celá třída P9 Koza
4. hod. BIM celá třída P9 Kejdová
5. hod. BIM celá třída P9 Kejdová
6. hod. ACH celá třída P9 Vrbenská
7. hod. ACH celá třída P9 Vrbenská
8. hod. TECH celá třída P9 Koza
9. hod. TECH celá třída P9 Koza
Středa 27. května 2020
4.A
  Náplň Dělení Učebna Vyučující
1. hod. Třídnická hodina celá třída P9 Šlesingerová
2. hod. AJ skupina 103/110 Presová
  AJ skupina 104/112 Šlesingerová
  Ma skupina 309 Tichá
3. hod. AJ skupina 103/110 Presová
  AJ skupina 104/112 Šlesingerová
  Ma skupina 309 Tichá
4. hod. ČJ celá třída P9 Heřmánková
5. hod. ČJ celá třída P9 Heřmánková
4.B
  Náplň Dělení Učebna Vyučující
1. hod. Třídnická hodina celá třída P14 Tichá
2. hod. ČJ celá třída P14 Balážová
3. hod. ČJ celá třída P14 Balážová
4. hod. AJ skupina 103/110 Karbanová
  AJ skupina 104/112 Šlesingerová
  Ma skupina 310 Tichá
5. hod. AJ skupina 103/110 Karbanová
  AJ skupina 104/112 Šlesingerová
  Ma skupina 310 Tichá
4.C
  Náplň Dělení Učebna Vyučující
3. hod. Třídnická hodina celá třída P15 Morávek
4. hod. ČJ celá třída P15 Niederlová
5. hod. ČJ celá třída P15 Niederlová
6. hod. AJ skupina 103/312 Morávek
  AJ skupina 104/302 Šlesingerová
  Ma skupina 305 Krámek
7. hod. AJ skupina 103/312 Morávek
  AJ skupina 104/302 Šlesingerová
  Ma skupina 305 Krámek

Rozpis konzultací a TH − Navrátilova

Pondělí 11. května 2020
4.L
  Náplň Dělení Učebna Vyučující
1. hod. Třídnická hodina celá třída 106 Kolář
2. hod. BIO celá třída 106 Kotrbová T.
3. hod. BIO celá třída 106 Kotrbová T.
4. hod. CHE celá třída 106 Trnková
5. hod. CHE celá třída 106 Trnková
6. hod. MBV skupina 106 Šprincová
  AFC skupina 101 Trnková + Vaňková
7. hod. MBV skupina 106 Šprincová
  AFC skupina 101 Trnková + Vaňková
4.V
  Náplň Dělení Učebna Vyučující
1. hod. Třídnická hodina celá třída 207 Hřídel
2. hod. NZV celá třída 207 Šlamborová + Trnková
3. hod. NZV celá třída 207 Šlamborová + Trnková
4. hod. BIO celá třída 207 Kotrbová T.
5. hod. BIO celá třída 207 Kotrbová T.
6. hod. CZV celá třída 207 Hřídel
7. hod. CZV celá třída 207 Hřídel
Středa 27. května 2020
4.L
  Náplň Dělení Učebna Vyučující
1. hod. Třídnická hodina celá třída 106 Kolář
2. hod. ČJ celá třída 106 Kotrbová M
3. hod. ČJ celá třída 106 Kotrbová M.
4. hod. AJ skupina 106 Šajtarová
  AJ skupina 208 Vischi
  Ma skupina 205 Polívková
5. hod. AJ skupina 106 Šajtarová
  AJ skupina 208 Vischi
  Ma skupina 205 Polívková
4.V
  Náplň Dělení Učebna Vyučující
1. hod. Třídnická hodina celá třída 207 Hřídel
2. hod. AJ skupina 208 Gubová
  AJ skupina 205 Vischi
  Ma skupina 207 Polívková
3. hod. AJ skupina 208 Gubová
  AJ skupina 205 Vischi
  Ma skupina 207 Polívková
4. hod. ČJ celá třída 207 Kotrbová M.
5. hod. ČJ celá třída 207 Kotrbová M.

 

Profilová část maturitních zkoušek − praktické zkoušky

Rozlosování skupin bude žákům doručeno elektronicky.

4.C
  BIM/MIB/NZV - 1. den BIM/MIB/NZV - 2. den ACH/AFC/MŽP TEC
K1 12. 5. (Pod. - 1. lab.) 14. 5. (Pod. - 1. lab.) 19.¨5. 13. 5. (pivovar)
K2 12. 5. (Pod. - 1. lab.) 14. 5. (Pod. - 1. lab.) 19. 5. 18. 5. (pivovar)
K3 13. 5. (Pod. - 1. lab.) 15. 5. (Pod. - 1. lab.) 18. 5. 12. 5. (pivovar)
K4 13. 5. (Pod. - 1. lab.) 15. 5. (Pod. - 1. lab.) 18. 5. 14. 5. (pivovar)
K5 13. 5. (Pod. - 1. lab.) 15. 5. (Pod. - 1. lab.) 18. 5. 19. 5. (pivovar)
4.B
  BIM/MIB/NZV - 1. den BIM/MIB/NZV - 2. den ACH/AFC/MŽP TEC
Ekol není není 13. 5. není
Ma 18. 5. (lab. NAV) 20. 5. (lab. NAV) 14. 5. (lab. NAV) 13. 5. (uz. dílna)
4.A
  BIM/MIB/NZV - 1. den BIM/MIB/NZV - 2. den ACH/AFC/MŽP TEC
MO 18. 5. (Pod. - 2. lab.) 20. 5. (Pod. - 2. lab.) 14. 5. 13. 5. (pekárna)
AP1 18. 5. (Pod. - 1. lab.) 20. 5. (Pod. - 1. lab.) 19. 5. není
AP2 19. 5. (Pod. - 1. lab.) 21. 5. (Pod. - 1. lab.) 18. 5. není
D5
  BIM/MIB/NZV - 1. den BIM/MIB/NZV - 2. den ACH/AFC/MŽP TEC
Dkv1 25. 5. (Pod. - 2. lab.) není 26. 5. není
Dkv2 26. 5. (Pod. - 1. lab.) není 25. 5. není
4.L
  BIM/MIB/NZV - 1. den BIM/MIB/NZV - 2. den ACH/AFC/MŽP TEC
LY1-MIB 12. 5. 14. 5. není není
LY2-MIB 13. 5. 15. 5. není není
LY3-AFC není není 13. 5. není
4.V
  BIM/MIB/NZV - 1. den BIM/MIB/NZV - 2. den ACH/AFC/MŽP TEC
Vet-NZV 18. 5. není není není
Vet-NZV 19. 5. není není není
Vet-NZV 20. 5. není není není
Vet-NZV 21. 5. není není není

 

Profilová část maturitních zkoušek − písemné zkoušky

Rozlosování skupin bude žákům doručeno elektronicky.

předmět skupina datum
ACH, AFC, MŽP AP1, AP2, K1, K2, K3, K4, K5, MO, Ma, Dkv1, Dkv2, Dmo, Ekol, LY3 středa 3. června 2020
FIA, CPB AP1, AP2 čtvrtek 4. června 2020
MIB LY1, LY2 středa 3. června 2020

 

Společná část maturitních zkoušek − didaktické testy

předmět datum
MAT, ANJ pondělí 1. června 2020
ČJL úterý 2. června 2020

 

Rozhodnutí ředitele školy č. 10/2020/1 − Hodnocení žáků střední školy ve 2. pololetí školního roku 2019/2020

HODNOCENÍ VÝSLEDKŮ VZDĚLÁVÁNÍ ŽÁKŮ STŘEDNÍ ŠKOLY ZA DRUHÉ POLOLETÍ ŠKOLNÍHO ROKU 2019/2020

Postup pro průběžné hodnocení výsledků během uzavření škol a vzdělávání na dálku

  1. Soustředit pozornost na hlavní cíl hodnocení, kterým je podpora učení žáků. Práci žáků v rámci vzdělávání na dálku má smysl hodnotit primárně slovně, motivačním způsobem, zdůraznit žákovi to podstatné, a tím podpořit jeho učení.
  2. Je nezbytné ve větší míře poskytovat hodnocení podporující žáky v tom, aby dokázali více samostatně organizovat svoje vzdělávání a průběžně zlepšovat své vzdělávací výsledky. Účinnou podporu učení žáků představuje dobře zvládnuté formativní hodnocení.
  3. Při vzdělávání na dálku není třeba usilovat o naplnění kompletního obsahu svých ŠVP za každou cenu, ale soustředit se na nejdůležitější hlavní výstupy ŠVP, zejména v profilových předmětech.

Základní principy hodnocení žáků:

  1. Spravedlivé hodnocení každého žáka při zvýšeném respektování individuálních podmínek na domácí přípravu a vzdělávání na dálku.
  2. V průběhu výuky se soustředit na poskytování zpětné vazby.
  3. Klasifikace na vysvědčení by vzhledem k výrazně diferencovaným podmínkám pro vzdělávání v druhém pololetí neměla být horší než v předchozím pololetí, a to zejména na základních školách.
  4. Problematické situace by měly být vždy řešeny ve prospěch žáků.

Hodnocení žáka:

Závěrečné hodnocení žáka na vysvědčení na konci školního roku 2019/2020 zohlední:

  • podklady pro hodnocení získané v druhém pololetí v době, kdy osobní přítomnost žáků nebyla zakázána (tj. do 10. března 2020),
  • podpůrně také podklady pro hodnocení získané v době, kdy probíhalo vzdělávání na dálku, pokud pro takové vzdělávání měl žák odpovídající podmínky,
  • podpůrně také podklady pro hodnocení získané v době, kdy se žáci základních škol účastnili ve škole vzdělávacích aktivit formou školních skupin nebo jinou formou (konec druhého pololetí po obnovení provozu),
  • podpůrně také hodnocení výsledků vzdělávání žáka za první pololetí školního roku 2019/2020.

Z vyhlášky plyne, že uvádět na vysvědčení u povinných předmětů slovo „nehodnocen(a)“ lze připustit pouze tehdy, není−li absolutně žádný podklad pro hodnocení a žák byl z daného předmětu na konci prvního pololetí (včetně náhradního termínu pro hodnocení) hodnocen také slovem „nehodnocen(a)“, anebo se jedná o předmět vyučovaný pouze v druhém pololetí a nejsou absolutně žádné podklady pro hodnocení.

Nedostatek podkladů k hodnocení za období od 11. března 2020, tedy za období vzdělávání na dálku během uzavření škol nebo při vzdělávacích aktivitách formou školních skupin nebo jinou formou do konce druhého pololetí, není sám o sobě důvodem k tomu, aby byl žák z některého předmětu na vysvědčení namísto uvedení stupně prospěchu „nehodnocen“

V případě, že nebude možné hodnotit žáka za druhé pololetí (není splněno žádné kritérium ze základních principů hodnocení žáka − viz výše), pak je nutné stanovit náhradní termín hodnocení, který se musí uskutečnit nejpozději do konce září následujícího školního roku.

Nadále platí, že pokud není možné žáka hodnotit na konci prvního pololetí, určí ředitel školy pro jeho hodnocení náhradní termín tak, aby hodnocení proběhlo nejpozději do konce června. Teprve pokud by nebylo možné žáka hodnotit ani v tomto náhradním termínu, za první pololetí by žák nebyl hodnocen.

Hodnocení v průběhu vzdělávání na dálku nebo při vzdělávacích aktivitách formou školních skupin nebo jinou formou do konce druhého pololetí nesmí být důvodem pro hodnocení žáka na vysvědčení za druhé pololetí školního roku 2019/2020 stupněm nedostatečný nebo odpovídajícím slovním hodnocením.

V případě, že by žák byl v řádném nebo náhradním termínu hodnocen stupněm nedostatečný (s využitím všech základních principů hodnocení − viz výše) nejvýše ze 2 povinných předmětů, musí mít možnost vykonat opravnou zkoušku, a to nejpozději do konce příslušného školního roku v termínu stanoveném ředitelem školy. Ze závažných důvodů může ředitel školy žákovi stanovit náhradní termín opravné zkoušky nejpozději do konce září následujícího školního roku.

Platí, že ředitel školy může žákovi, který na konci druhého pololetí neprospěl nebo nemohl být hodnocen, povolit opakování ročníku po posouzení jeho dosavadních studijních výsledků a důvodů uvedených v žádosti.

Hodnocení žáků posledních ročníků přihlášených k maturitní zkoušce

Vzhledem k tomu, že vykonáním nebo nevykonáním závěrečné nebo maturitní zkoušky žáci přestávají být žáky školy, vylučuje se možnost žáky nehodnotit, nebo je hodnotit jako neúspěšné na vysvědčení. Ročník tedy formálně ukončí všichni.

Pokud by takový žák měl být v jednotlivém předmětu na vysvědčení hodnocen stupněm prospěchu „5 − nedostatečný“ nebo ekvivalentním slovním hodnocením nebo slovy „nehodnocen(a)“, bude namísto toho uvedeno slovo „prospěl(a)“. Co se týká celkového hodnocení u výše uvedených žáků (přihlášeni k maturitní zkoušce nebo závěrečné zkoušce), tak se namísto stupňů neprospěl(a) nebo nehodnocen(a) uvedou na vysvědčení slova „prospěl(a)“.

Předávání vysvědčení:

Pro 1.−3. ročník denního a 1.−4. ročník dálkového studia za druhé pololetí školního roku 2019/2020 bude vysvědčení předáno v úterý 30. června 2020. Způsob předávání vysvědčení se bude odvíjet od aktuální epidemiologické situace a omezení z ní plynoucích.

Pro žáky závěrečného ročníku středního vzdělávání se vysvědčení předává žákům v posledním vyučovacím dnu posledního týdne před zahájením společné části maturitní zkoušky. Konkrétní den se předpokládá na pátek 29. května 2020.