Název: |
|
||||
Rozhodnutí ředitele školy č. 08/2024/2 |
|||||
Předmět: |
|||||
Provozní řád školní jídelny |
|||||
Vydaným vnitřním předpisem se nahrazuje: |
|||||
08/2024/1 |
|||||
|
Jméno |
Útvar |
Datum |
Podpis |
|
Vydavatel |
Mgr. Václav Krámek |
100 |
|
|
|
Formální kontrola |
Jiřina Švarcová |
101 |
|
|
|
Zpracovatel |
Mgr. Klára Hájková |
521 |
|
|
|
Schváleno
Datum vydání |
Platnost od |
Platnost omezena do |
Celkový počet stran textu |
Počet volných |
27. září 2024 |
1. října 2024 |
- - - - - |
2 |
|
Rozdělovník: |
||
* 100, 200, 300, 400, 500, 600 |
* správce vnitřních předpisů školy |
|
Provozní řád
školní jídelny
1.
Výdejní doba je od 11:45 do 14:45.
2.
Obědy se platí bankovním převodem na účet školní jídelny: 2001910013/6000
pod jedinečným variabilním symbolem, který bude novému strávníkovi přidělen
po zpracování Přihlášky ke stravování (POZOR – tato platba
neznamená automatické přihlášení obědů).
3.
Obědy se běžně přihlašují a odhlašují elektronicky na portálu www.jidelna.cz vždy
minimálně jeden pracovní den předem do 14:00. Úřední hodiny v kanceláři
školní jídelny jsou při normálním provozu od 11:45 do 14:45,
v případě nepřítomnosti administrativní pracovnice se obraťte na
zaměstnance v kuchyni.
4.
V případě náhlé nemoci lze oběd odhlásit do 7:00 téhož dne telefonicky
(221 595 425), elektronicky (hajkova@podskalska.cz) nebo osobně
v kanceláři školní jídelny.
Hromadné odhlášky (různé akce škol) je potřeba hlásit min. 3 dny předem.
5.
Přeplatky se převádí do dalšího
roku, 4. ročníkům se během června vrací na účet,
ze kterého bylo stravné hrazeno.
Na žádost rodičů nebo plnoletých žáků a studentů je možné vrátit přeplatky
kdykoliv.
6.
Při příchodu do jídelny si strávníci odloží tašky a svršky do připravených prostor v jídelně
a ve vlastním zájmu nenechají nic na chodbě. Zařadí se způsobně do
řady strávníků.
7.
Po konzumaci jídla strávníci veškeré použité nádobí odnesou do okénka umývárny.
8. Strávníci jsou povinni se řídit pokyny
všech zaměstnanců školní jídelny, chovat se ukázněně, ohleduplně a
v souladu s hygienickými a společenskými pravidly
při stravování.
9.
Jakékoliv závady, ať technického nebo hygienického charakteru, je nutné okamžitě
nahlásit vedoucí školní jídelny nebo hlavní kuchařce u výdejního okénka.
10. Při nevolnosti, zranění či jiné podobné
události jsou strávníci povinni tuto skutečnost oznámit výše jmenovaným.
11. V případě nemoci strávníka lze oběd vydat do
přinesených nádob pouze první den, a to před výdejem obědů.
12. Platí zákaz vynášení jakéhokoliv nádobí mimo prostory školní jídelny!
13. Jídelní lístek je uveden na internetu a na nástěnce
jídelny.
14. Připomínky (stížnosti i pochvaly) lze napsat do knihy
přání a stížností, kterou je možno si vyžádat u výdejního okénka.
15. Každý strávník je povinen si zajistit oprávnění ke
vstupu do školy zapůjčením čipové karty ke vstupním dveřím školy proti
záloze (po ukončení stravování mu bude záloha vrácena proti vrácení nepoškozené
karty), nastavením oprávnění prostřednictvím karty ISIC, nebo karty Lítačka.
16. Důležité!!!
Pro žáky a studenty podle § 4 odst. 9 vyhl. č. 107/2005 Sb.,
o školním stravování, v platném znění, je pouze první den
neplánované nemoci strávníka považován
za pobyt ve škole. Na další dny je jeho povinností si obědy odhlásit. Pokud
žák
či student není ve škole nebo se neúčastní školou vyhlášených akcí a oběd si
neodhlásí, bude mu doúčtována cena v jeho plné výši.
Nárok na dotované obědy
mají zaměstnanci podle § 3 odst. 4 vyhl. č. 84/2005 Sb., o nákladech na závodní
stravování a jejich úhradě v příspěvkových organizacích zřízených územními
samosprávnými celky, v platném znění, pouze v případě,
že vykonali práci pro organizaci min. 3 hodiny v daném kalendářním dni
v místě výkonu práce sjednaném v pracovní smlouvě.