Název:

 

Rozhodnutí ředitele školy

č. 08/2024/2

Předmět:

Provozní řád školní jídelny

Vydaným vnitřním předpisem se nahrazuje:

08/2024/1

 

Jméno

Útvar

Datum

Podpis

Vydavatel

Mgr. Václav Krámek

100

 

 

Formální kontrola

Jiřina Švarcová

101

 

 

Zpracovatel

Mgr. Klára Hájková

521

 

 

Schváleno

 

 

Datum vydání

Platnost od

Platnost omezena do

Celkový počet stran textu
včetně vložených příloh

Počet volných
příloh MS Excel

27. září 2024

1. října 2024

- - - - -

2

 

 

Rozdělovník:

*         100, 200, 300, 400, 500, 600

*         správce vnitřních předpisů školy

 


Provozní řád školní jídelny

1.    Výdejní doba je od 11:45 do 14:45.

2.    Obědy se platí bankovním převodem na účet školní jídelny: 2001910013/6000
pod jedinečným variabilním symbolem, který bude novému strávníkovi přidělen po zpracování Přihlášky ke stravování (POZOR – tato platba neznamená automatické přihlášení obědů).

 

3.    Obědy se běžně přihlašují a odhlašují elektronicky na portálu www.jidelna.cz vždy minimálně jeden pracovní den předem do 14:00Úřední hodiny v kanceláři školní jídelny jsou při normálním provozu od 11:45 do 14:45, v případě nepřítomnosti administrativní pracovnice se obraťte na zaměstnance v kuchyni.

 

4.    V případě náhlé nemoci lze oběd odhlásit do 7:00 téhož dne telefonicky (221 595 425), elektronicky (hajkova@podskalska.cz) nebo osobně v kanceláři školní jídelny.
Hromadné odhlášky (různé akce škol) je potřeba hlásit min. 3 dny předem.

5.    Přeplatky se převádí do dalšího roku, 4. ročníkům se během června vrací na účet,
ze kterého bylo stravné hrazeno.
Na žádost rodičů nebo plnoletých žáků a studentů je možné vrátit přeplatky kdykoliv.

6.    Při příchodu do jídelny si strávníci odloží tašky a svršky do připravených prostor v jídelně a ve vlastním zájmu nenechají nic na chodbě. Zařadí se způsobně do řady strávníků.

7.    Po konzumaci jídla strávníci veškeré použité nádobí odnesou do okénka umývárny.

8.    Strávníci jsou povinni se řídit pokyny všech zaměstnanců školní jídelny, chovat se ukázněně, ohleduplně a v souladu s hygienickými a společenskými pravidly
při stravování.

9.    Jakékoliv závady, ať technického nebo hygienického charakteru, je nutné okamžitě nahlásit vedoucí školní jídelny nebo hlavní kuchařce u výdejního okénka.

 

10.  Při nevolnosti, zranění či jiné podobné události jsou strávníci povinni tuto skutečnost oznámit výše jmenovaným.

 

11.  V případě nemoci strávníka lze oběd vydat do přinesených nádob pouze první den, a to před výdejem obědů.

 

12.  Platí zákaz vynášení jakéhokoliv nádobí mimo prostory školní jídelny!

 

13.  Jídelní lístek je uveden na internetu a na nástěnce jídelny.

 

14.  Připomínky (stížnosti i pochvaly) lze napsat do knihy přání a stížností, kterou je možno si vyžádat u výdejního okénka.

 

15.  Každý strávník je povinen si zajistit oprávnění ke vstupu do školy zapůjčením čipové karty ke vstupním dveřím školy proti záloze (po ukončení stravování mu bude záloha vrácena proti vrácení nepoškozené karty), nastavením oprávnění prostřednictvím karty ISIC, nebo karty Lítačka.

16.  Důležité!!! 
Pro žáky a studenty podle § 4 odst. 9 vyhl. č. 107/2005 Sb., o školním stravování, v platném znění, je pouze první den neplánované nemoci strávníka považován
za pobyt ve škole. Na další dny je jeho povinností si obědy odhlásit.
Pokud žák
či student není ve škole nebo se neúčastní školou vyhlášených akcí a oběd si neodhlásí, bude mu doúčtována cena v jeho plné výši.

 

Nárok na dotované obědy mají zaměstnanci podle § 3 odst. 4 vyhl. č. 84/2005 Sb., o nákladech na závodní stravování a jejich úhradě v příspěvkových organizacích zřízených územními samosprávnými celky, v platném znění, pouze v případě,
že vykonali práci pro organizaci min. 3 hodiny v daném kalendářním dni v místě výkonu práce sjednaném v pracovní smlouvě.