Název: |
|
||||
Rozhodnutí ředitele školy č. 08/2024/1 |
|||||
Předmět: |
|||||
Provozní řád školní jídelny |
|||||
Vydaným vnitřním předpisem se nahrazuje: |
|||||
05/2023/1 |
|||||
|
Jméno |
Útvar |
Datum |
Podpis |
|
Vydavatel |
Mgr. Václav Krámek |
100 |
|
|
|
Formální kontrola |
Jiřina Švarcová |
101 |
|
|
|
Zpracovatel |
Mgr. Klára Hájková |
521 |
|
|
|
Schváleno
Datum vydání |
Platnost od |
Platnost omezena do |
Celkový počet stran textu |
Počet volných |
1. ledna 2024 |
1. ledna 2024 |
- - - - - |
2 |
|
Rozdělovník: |
||
* 100, 200, 300, 400, 500, 600 |
* správce vnitřních předpisů školy |
|
Provozní řád
školní jídelny
1. Výdejní doba je od
11:45 do 14:45 h.
2. Zaplatit obědy lze: a) složenkou,
která je k dispozici v kanceláři školní jídelny,
b) trvalým příkazem
z kterékoliv banky (POZOR – tato platba neznamená automatické
přihlášení obědů),
3. Obědy se přihlašují vždy
minimálně den předem do 15:00 h. Úřední hodiny v kanceláři jsou
od 11:45 do 14:45 h, v případě nepřítomnosti administrativní
pracovnice se obraťte na zaměstnance v kuchyni.
4. Odhlašování obědů
lze: a) přes internet,
b)
telefonicky na tel. 221 595 425,
c)
elektronicky na e-mail: hajkova@podskalska.cz,
d)
osobně v kanceláři školní jídelny,
vždy však nejpozději do 15:00
předešlého dne, v případě náhlé nemoci do 7:00 téhož dne. Hromadné odhlášky
(různé akce škol) je potřeba hlásit min. 3 dny předem.
5. Přeplatky se vyúčtovávají
vždy v červnu, na žádost rodičů nebo plnoletých žáků a studentů je možné
vrátit přeplatky kdykoliv.
6. Při příchodu do jídelny si
strávníci odloží tašky a svršky do připravených prostor v jídelně
a ve vlastním zájmu nenechají nic na chodbě. Zařadí se způsobně do
řady strávníků.
7. Po konzumaci jídla strávníci
veškeré použité nádobí odnesou do okénka umývárny.
8. Strávníci jsou povinni se
řídit pokyny všech zaměstnanců školní jídelny, chovat se ukázněně, ohleduplně a
v souladu s hygienickými a společenskými pravidly při stravování.
9. Jakékoliv závady, ať
technického nebo hygienického charakteru, je nutné okamžitě nahlásit vedoucí
školní jídelny nebo hlavní kuchařce u výdejního okénka.
10. Při nevolnosti, zranění či
jiné podobné události jsou strávníci povinni tuto skutečnost oznámit výše
jmenovaným.
11. V případě nemoci
strávníka lze oběd vydat do přinesených nádob pouze první den, a to před
výdejem obědů.
12. Platí zákaz vynášení
jakéhokoliv nádobí mimo prostory školní jídelny!
13. Jídelní lístek je uveden na
internetu a na nástěnce jídelny.
14. Připomínky (stížnosti i
pochvaly) lze napsat do knihy přání a stížností, kterou je možno si vyžádat
u výdejního okénka.
15. Každý strávník je povinen si
zajistit oprávnění ke vstupu do školy:
a) zapůjčit
si ve škole proti vratné záloze čipovou kartu ke vstupním dveřím školy
(po
ukončení stravování mu bude záloha vrácena proti vrácení nepoškozené karty),
b) nechat
si nastavit oprávnění ke vstupu do školy prostřednictvím karty ISIC,
c) nechat
si nastavit oprávnění ke vstupu do školy prostřednictvím karty Lítačka.
16. Důležité!!! Nárok
na dotované obědy mají zaměstnanci podle § 3 odst. 4 vyhl. č. 84/2005 Sb.,
o nákladech na závodní stravování a jejich úhradě v příspěvkových
organizacích zřízených územními samosprávnými celky, v platném znění,
pouze v případě, že vykonali práci pro organizaci min. 3 hodiny
v daném kalendářním dni v místě výkonu práce sjednaném
v pracovní smlouvě. Pro žáky a studenty podle § 4 odst. 9 vyhl. č.
107/2005 Sb., o školním stravování, v platném znění, je pouze první
den neplánované nemoci strávníka považován za pobyt ve škole. Na další dny je
jeho povinností si obědy odhlásit. Pokud žák či student není ve škole nebo se
neúčastní školou vyhlášených akcí a oběd si neodhlásí, bude mu doúčtována cena
v jeho plné výši.