Nahoru
English German French

Elektronický systém obědů

Ve školní jídelně je zaveden elektronický systém objednávání a úhrady obědů.

  1. K odběru obědů jsou využívány karty ISIC, popř. ITIC, Lítačka anebo čipové karty sloužící ke vstupu do budovy školy.

  2. Objednávky obědů se realizují elektronicky na stanovené webové adrese.

  3. Platby za oběd musí být hrazeny předem bankovním převodem.

Jak postupovat?

  1. Zájemce o stravování nejprve odevzdá vyplněný a zákonným zástupcem podepsaný formulář − Přihláška ke školnímu stravování. Přihlášku je možné stáhnout zde nebo si ji vyzvednout ve školní jídelně.
    Odevzdání je možné buď osobně v kanceláři školní jídelny (běžné úřední hodiny jsou po-pá 11:45-14:45) nebo elektronicky – zasláním na adresu hajkova@podskalska.cz.

  2. Po zpracování přihlášky obdrží strávník mailem, případně písemně v kanceláři školní jídelny potřebné informace a údaje k dalšímu postupu (zejm. jedinečný variabilní symbol daného strávníka pro platbu obědů, číslo účtu školní jídelny, webovou adresu pro objednávání obědů spolu s uživatelským/přihlašovacím jménem a prvotním heslem).

  3. Nový strávník následně zašle na číslo účtu školní jídelny s příslušným variabilním symbolem finanční prostředky, ze kterých se objednáním stravy budou odečítat platby za jednotlivé obědy. Po převodu finanční částky z banky a synchronizaci se stravovacím systémem (2−4 dny) bude zaplacená částka zobrazena na webové stránce daného strávníka a bude možné začít objednávat obědy.

  4. Objednávka obědů či její rušení se provádí na příslušné webové stránce po zadání a vyplnění přihlašovacího jména a hesla, kde se zobrazí jídelníček na daný měsíc. Zaškrtnutím políčka v daném dni označíte, kdy chcete oběd. Dole na konci stránky je třeba zmáčknout modré políčko „Pokračovat v objednávce – zobrazit změny“ a následně vyplnit mail, na který obdržíte zprávu o objednané stravě, a celou objednávku uložit a odeslat kliknutím na tlačítko „Potvrdit – proveď a odešli zobrazené změny“ – až poté dojde k odeslání!!!

  5. Objednávku můžete provádět pouze do výše zobrazeného finančního obnosu. Při překročení této částky se objednávka všech vybraných obědů zruší.

  6. Před prvním obědem se strávník dostaví s čipovou kartou (ISIC, Lítačka atp.) do kanceláře školní jídelny (běžné úřední hodiny jsou po-pá 11:45-14:45) pro její aktivaci k odběru stravy.

  7. Objednání obědů lze provádět elektronicky nejpozději předchozí pracovní den do 14:00.

  8. Odhlášení obědů lze provádět elektronicky nejpozději do 14:00 předchozího pracovního dne a v případě náhlého onemocnění v den výdeje oběda do 7:00 (telefonicky: 221 595 425, mailem: hajkova@podskalska.cz).

  9. Při odběru stravy v jídelně je nutné přiložit kartu ke čtecímu zařízení, které oznámí kuchařkám, zda máte nárok na oběd. V opačném případě upozorní kuchařky, že nemáte na oběd nárok.

  10. 10. Ve výjimečných případech (ztráta nebo poškození karty − max. 2 dny) je možné dojít za příslušnou pracovnicí školní jídelny, aby ověřila nárok strávníka na výdej stravy. V kladném případě vydá potvrzení, tzv. žolíka, kterého strávník při odběru stravy předá kuchařkám.

  11. Na výdej stravy dle § 122 odst. 2 zákona č. 561/2004 Sb., školský zákon, ve znění pozdějších předpisů, mají nárok žáci a studenti pouze po dobu jejich pobytu ve škole a dle § 4 odst. 9 vyhlášky č. 107/2005 Sb., o školním stravování, ve znění pozdějších předpisů, může strava být vydána i první den neplánované nepřítomnosti ve škole. Na další dny je jeho povinností si obědy odhlásit. Pokud žák či student není ve škole nebo se neúčastní školou vyhlášených akcí a oběd si neodhlásí, bude mu doúčtována cena v jeho plné výši.

  12. Zaměstnanci mají nárok na výdej stravy (jen jedno jídlo v kalendářním dni) za sníženou úhradu dle § 3 odst. 4 vyhlášky č. 84/2005 Sb., o nákladech na závodní stravování a jejich úhradě v příspěvkových organizacích zřízených územními samosprávnými celky, ve znění pozdějších předpisů. Podmínkou je, aby strávník vykonal práci pro organizaci alespoň 3 hodiny v daném kalendářním dni.