Elektronický systém obědů
Ve školní jídelně je zaveden elektronický systém objednávání a úhrady obědů.
- K odběru obědů jsou využívány karty ISIC, popř. ITIC, Lítačka anebo čipové karty sloužící ke vstupu do budovy školy.
- Objednávky obědů se realizují elektronicky na stanovené webové adrese.
- Platby za oběd musí být hrazeny předem bankovním převodem.
Jak postupovat?
-
Zájemce o stravování nejprve odevzdá vyplněný a zákonným zástupcem podepsaný formulář − Přihláška ke školnímu stravování. Přihlášku je možné stáhnout zde nebo si ji vyzvednout ve školní
jídelně.
Odevzdání je možné buď osobně v kanceláři školní jídelny (běžné úřední hodiny jsou po-pá 11:45-14:45) nebo elektronicky – zasláním na adresu hajkova@podskalska.cz. - Po zpracování přihlášky obdrží strávník mailem, případně písemně v kanceláři školní jídelny potřebné informace a údaje k dalšímu postupu (zejm. jedinečný variabilní symbol daného strávníka pro platbu obědů, číslo účtu školní jídelny, webovou adresu pro objednávání obědů spolu s uživatelským/přihlašovacím jménem a prvotním heslem).
- Nový strávník následně zašle na číslo účtu školní jídelny s příslušným variabilním symbolem finanční prostředky, ze kterých se objednáním stravy budou odečítat platby za jednotlivé obědy. Po převodu finanční částky z banky a synchronizaci se stravovacím systémem (2−4 dny) bude zaplacená částka zobrazena na webové stránce daného strávníka a bude možné začít objednávat obědy.
- Objednávka obědů či její rušení se provádí na příslušné webové stránce po zadání a vyplnění přihlašovacího jména a hesla, kde se zobrazí jídelníček na daný měsíc. Zaškrtnutím políčka v daném dni označíte, kdy chcete oběd. Dole na konci stránky je třeba zmáčknout modré políčko „Pokračovat v objednávce – zobrazit změny“ a následně vyplnit mail, na který obdržíte zprávu o objednané stravě, a celou objednávku uložit a odeslat kliknutím na tlačítko „Potvrdit – proveď a odešli zobrazené změny“ – až poté dojde k odeslání!!!
- Objednávku můžete provádět pouze do výše zobrazeného finančního obnosu. Při překročení této částky se objednávka všech vybraných obědů zruší.
- Před prvním obědem se strávník dostaví s čipovou kartou (ISIC, Lítačka atp.) do kanceláře školní jídelny (běžné úřední hodiny jsou po-pá 11:45-14:45) pro její aktivaci k odběru stravy.
- Objednání obědů lze provádět elektronicky nejpozději předchozí pracovní den do 14:00.
- Odhlášení obědů lze provádět elektronicky nejpozději do 14:00 předchozího pracovního dne a v případě náhlého onemocnění v den výdeje oběda do 7:00 (telefonicky: 221 595 425, mailem: hajkova@podskalska.cz).
- Při odběru stravy v jídelně je nutné přiložit kartu ke čtecímu zařízení, které oznámí kuchařkám, zda máte nárok na oběd. V opačném případě upozorní kuchařky, že nemáte na oběd nárok.
- 10. Ve výjimečných případech (ztráta nebo poškození karty − max. 2 dny) je možné dojít za příslušnou pracovnicí školní jídelny, aby ověřila nárok strávníka na výdej stravy. V kladném případě vydá potvrzení, tzv. žolíka, kterého strávník při odběru stravy předá kuchařkám.
- Na výdej stravy dle § 122 odst. 2 zákona č. 561/2004 Sb., školský zákon, ve znění pozdějších předpisů, mají nárok žáci a studenti pouze po dobu jejich pobytu ve škole a dle § 4 odst. 9 vyhlášky č. 107/2005 Sb., o školním stravování, ve znění pozdějších předpisů, může strava být vydána i první den neplánované nepřítomnosti ve škole. Na další dny je jeho povinností si obědy odhlásit. Pokud žák či student není ve škole nebo se neúčastní školou vyhlášených akcí a oběd si neodhlásí, bude mu doúčtována cena v jeho plné výši.
- Zaměstnanci mají nárok na výdej stravy (jen jedno jídlo v kalendářním dni) za sníženou úhradu dle § 3 odst. 4 vyhlášky č. 84/2005 Sb., o nákladech na závodní stravování a jejich úhradě v příspěvkových organizacích zřízených územními samosprávnými celky, ve znění pozdějších předpisů. Podmínkou je, aby strávník vykonal práci pro organizaci alespoň 3 hodiny v daném kalendářním dni.